Воркшоп в ТПП України по просуванню послуги з бізнес медіації. Майстерня, яка була б цікава кожному!

18-19 жовтня в ТПП України спільно з Київською ТПП за підтримки Німецько-українського партнерського проекту KVP Ukraine пройшов  воркшоп «Центри медіації ТПП: кроки до успіху».

Воркшоп  проводили – Фолькер Штьоцтнер (BC Stoetzner), менеджер Німецько-українського партнерського проекту KVP Ukraine  та Галина Єрьоменко, керівник Українського Центру медіації при kmbs.,  запрошені спікери: Світлана Насирова, консультант з маркетингу та Людмила Сізікова, перший віце-президент КТПП, керівник Центру медіації при КТПП.

У воркшопі взяли участь
представники ТПП України та регіональних торгово-промислових палат, а також медіатори, зараховані в Реєст медіаторів КТПП – Марина Саєнко (Marina  Saienko) та Олег Трибой (Oleg Tryboi).

Мета заходу: напрацювати конкретні пропозиції відносно створення нової послуги ТПП – надання послуг з медіації, тобто,  в основному говорили про маркетинг.

Чи досягли мети? Так!
Що тепер маємо? –  Реальні інструменти для просування послуги з бізнес медіації і розвитку Центрів медіації, які створені при торгово-промислових палатах України та величезне емоційне натхнення!

2 дні роботи в німецькому темпі та азарт, мозковий штурм і дискусії, бажання висловити свою думку і почути думку іншого учасника!

Так, Галина Єрьоменко, гуру медіації в Україні говорила про те, що таке успіх для центру медіації ТПП:

  • 4P в медіації: Product , Price, Promoting, Place.
  • Coopetition : необхідні ресурси і як їх розширити за рахунок співпраці
  • Алгоритм роботи і обслуговуючі процеси.
  • Запрошення в медіацію. Робота з супротивом.

Світлана Насірова, сертифікрваний бізнес тренер, консультант з маркетингу повністю розкрила таємниці  просування послуги через соцмережі – Інтернет в допомогу: оптимальна он-лайн активність, просування медіації для внутрішнього клієнта, упаковку послуги, підбір інструментів для ефективного продажу, тощо.

Разом з нею і Галиною Єрьоменко я освітлювала питання про помилки і глухі кути:

  • Чого треба уникати.
  • Алгоритм роботи і обслуговуючі процеси.
  • Процедурний супровід медіації і документообіг.

І хоча всі ми разом працювали над інструментами продажу послуги бізнес медіації та  просування Центрів медіації  в системі ТПП України, насправді,  наша «майстерня», а саме так перекладається «workshop» була б надзвичайно  корисною для кожного, хто просуває свій товар чи послугу!

Вважаю саме воршопи на такі теми дуже корисним інструментом для навчання бізнесу.

 

Людмила Сізікова,
перший віце-президент Київської ТПП,
керівник Центру медіації КТПП.