Воркшоп в ТПП України по просуванню послуги з бізнес медіації. Майстерня, яка була б цікава кожному!
18-19 жовтня в ТПП України спільно з Київською ТПП за підтримки Німецько-українського партнерського проекту KVP Ukraine пройшов воркшоп «Центри медіації ТПП: кроки до успіху».
Воркшоп проводили – Фолькер Штьоцтнер (BC Stoetzner), менеджер Німецько-українського партнерського проекту KVP Ukraine та Галина Єрьоменко, керівник Українського Центру медіації при kmbs., запрошені спікери: Світлана Насирова, консультант з маркетингу та Людмила Сізікова, перший віце-президент КТПП, керівник Центру медіації при КТПП.
У воркшопі взяли участь представники ТПП України та регіональних торгово-промислових палат, а також медіатори, зараховані в Реєст медіаторів КТПП – Марина Саєнко (Marina Saienko) та Олег Трибой (Oleg Tryboi).
Мета заходу: напрацювати конкретні пропозиції відносно створення нової послуги ТПП – надання послуг з медіації, тобто, в основному говорили про маркетинг.
Чи досягли мети? Так!
Що тепер маємо? – Реальні інструменти для просування послуги з бізнес медіації і розвитку Центрів медіації, які створені при торгово-промислових палатах України та величезне емоційне натхнення!
2 дні роботи в німецькому темпі та азарт, мозковий штурм і дискусії, бажання висловити свою думку і почути думку іншого учасника!
Так, Галина Єрьоменко, гуру медіації в Україні говорила про те, що таке успіх для центру медіації ТПП:
- 4P в медіації: Product , Price, Promoting, Place.
- Coopetition : необхідні ресурси і як їх розширити за рахунок співпраці
- Алгоритм роботи і обслуговуючі процеси.
- Запрошення в медіацію. Робота з супротивом.
Світлана Насірова, сертифікрваний бізнес тренер, консультант з маркетингу повністю розкрила таємниці просування послуги через соцмережі – Інтернет в допомогу: оптимальна он-лайн активність, просування медіації для внутрішнього клієнта, упаковку послуги, підбір інструментів для ефективного продажу, тощо.
Разом з нею і Галиною Єрьоменко я освітлювала питання про помилки і глухі кути:
- Чого треба уникати.
- Алгоритм роботи і обслуговуючі процеси.
- Процедурний супровід медіації і документообіг.
І хоча всі ми разом працювали над інструментами продажу послуги бізнес медіації та просування Центрів медіації в системі ТПП України, насправді, наша «майстерня», а саме так перекладається «workshop» була б надзвичайно корисною для кожного, хто просуває свій товар чи послугу!
Вважаю саме воршопи на такі теми дуже корисним інструментом для навчання бізнесу.
Людмила Сізікова,
перший віце-президент Київської ТПП,
керівник Центру медіації КТПП.